FAQ

Kako mogu da poručim proizvode sa Over.rs veb-sajta?

Nakon što odabereš proizvod koji ti se dopada, sve što je potrebno da uradiš je da klikneš na veličinu koja ti odgovara, a onda i na dugme “DODAJ U KORPU”. Nakon klika na ovo dugme, sajt će te odvesti kroz sam preostale korake u procesu poručivanja.

Ukoliko nikako ne možeš da poručiš proizvod, pošalji nam imejl na hello@overclothing.com, a mi ćemo se truditi da u što kraćem roku odgovorimo na njega i pomognemo ti da upešno napraviš porudžbinu.

Šta ako se predomislim i ne želim više da kupim proizvod?

U ovom slučaju, postoje dve situacije i dva rešenja.

Ukoliko proizvod nije poručen, možeš ga izbrisati sa liste proizvoda tako što ćeš ući u “Korpu” i kliknuti na opciju “Izbaci”, a onda i potvrditi da želiš da dati proizvod bude izbrisan iz tvoje korpe.

Ukoliko je proizvod već poručen, pošalji nam imejl na hello@overclothing.com u roku od 60 minuta nakon što je narudžbina izvršena. U imejlu nam objasni u čemu je problem, koji je broj porudžbine (order number), a mi ćemo učiniti sve što možemo da brzo i efikasno zaustavimo slanje te robe. Narudžbinu ne možemo da menjamo i otkazujemo nakon što pošiljka napusti naše skladište.

Da li proizvode mogu da poručim i iz druge države, ne samo iz Republike Srbije?

Naravno! U tom slučaju je potrebno da proizvod poručiš preko veb-sajta overclothing.com.

Koji su sve načini dostave proizvoda?

Kurirska služba DExpress je zadužena za isporuku poručenih proizvoda na adresu isporuke i to po principu “danas za sutra” 一 danas se proizvod pošalje, a sutra je već na adresi isporuke. Vrednost dostave se plaća u zavisnosti od lokacije na koju se artikal šalje, kao i od težine i veličine samog proizvoda. Vrednost dostave najčešće iznosi oko 250 dinara, kada je vrednost porudžbine manja od 3.000 dinara. Dostava se ne naplaćuje ukoliko je vrednost porudžbine veća od 3.000 dinara.

Kada mogu očekivati da mi naručeni proizvod stigne?

Sve narudžbine procesuiramo i šaljemo do dva radna dana od datuma kada je proizvod poručen i kada smo se uverili da postoje svi uslovi koji omogućuju da ti pošaljemo naručenu robu (za više informacija o ovome pročitaj dokument Opšti uslovi kupovine). Tako, ako naručiš proizvod u petak ili tokom vikenda, tvoja pošiljka će biti poslata najkasnije u utorak. Ne šaljemo pošiljke tokom državnih praznika ili bilo kojim drugim danima koje je kurirska služba DExpress odredila kao neradne.

Kada proizvod stigne, savetujemo ti da sačuvaš račun i/ili listić potvrde dobijen od kuriske službe, u slučaju da želiš da vratiš proizvod. Ovo je izuzetno bitno jer putem računa i listića možemo utvrditi uzrok problema u slučaju štete ili gubitka pošiljke.

Da li proizvod mogu da zamenim sa nekim drugim, u istoj veličini?

Sve vraćene pošiljke ćemo rado primiti, koji god da je razlog vraćanja proizvoda 一 bilo da ti artikal ne stoji dobro, da postoji neka štamparska greška ili da je artikal oštećen, ili da, prosto, nećeš više da ga nosiš. Rok za prijavu vraćanja porudžbine je 30 dana od datuma kreiranja porudžbine. Imaj na umu da, ukoliko ti stigne proizvod koji je oštećen, OVER tim nije odgovoran za takvu štete. Ako je paket došao oštećen, pošalji nam proizvod sa oštećenim pakovanjem u posebnom, novom pakovanju kako bismo videli stanje u kojem ti je stigla pošiljka. Slanje oštećenje pošiljke nazad je tvoja odgovornost, i ako nam stigne orignalno pakovanje koje nije stavljeno u novo posebno pakovanje, vratićemo ti paket i nećemo moći da izvršimo povrat novca.

Vraćenu pošiljku je moguće zameniti za isti proizvod u drugoj veličini ili za proizvod koji ima istu ili veću vrednost od prethodnog proizvoda. Proizvod možeš i vratiti i dobiti potpuni povrat novca, umanjen za cenu dostave. Cenu dostave plaćaš ti, odnosno, kupac.

Ukoliko živiš u Novom Sadu, ili su u blizini, možeš doći do našeg studija, u ulici Miroslava Antića 2, u Startit Centru i na taj način zameniti proizvode.

Ukoliko vraćaš proizvod jer je došlo do greške sa naše strane 一 ukoliko ti je poslat pogrešan ili oštećen proizvod, artikal koji ima štamparsku grešku, i/ili je neodgovarajuće veličine i slično, mi snosimo troškove vraćanja proizvoda.

Da li mogu da zamenim proizvod i ako je oštećen?

OVER tim ne pristaje da zameni proizvode koji su vidno oštećeni jer su nošeni, pogotovo ne one koji su pocepani, prani, istegnuti ili flekavi, niti one sa kojih je skinuta etiketa. Svi proizvodi koji se menjaju moraju da se vrate u stanju u kojem su došli (od nas), u originalnom, neoštećenom pakovanju. Ako je paket došao oštećen, pošalji nam proizvod sa oštećenim pakovanjem u posebnom, novom pakovanju kako bismo videli stanje u kojem ti je stigla pošiljka. Slanje oštećenje pošiljke nazad je tvoja odgovornost, i ako nam stigne orignalno pakovanje koje nije stavljeno u novo posebno pakovanje, vratićemo ti paket i nećemo moći da izvršimo povrat novca.

Takođe, ukoliko u međuvremenu ponestane zamenskih proizvoda za onaj koji je naručen, ponudićemo ti kupon za bilo koji proizvod u našoj radnji u istoj vrednosti kao i proizvod koji nam je poslat nazad.

Ukoliko želiš da vratiš proizvod, obavesti nas tako što ćeš poslati imejl na hello@overclothing.com, ne kasnije od 3 dana od momenta nakon što primiš robu.

Kako mogu da platim proizvod(e)?

Plaćanje proizvoda se vrši kada proizvod stigne na adresu isporuke, tj. pouzećem.

Kako da saznam koja mi veličina odgovara?

Ako hoćeš da saznaš koja veličina bi ti odgovarala za koji proizvod, sve što je potrebno da uđeš na stranicu proizvoda koji ti se dopao i da ispod opisa tog proizvod klikneš na opciju “TABELA VELIČINA”. Prilikom provere veličine, predlažemo ti da uporediš mere sa odećom kojom već imaš, kako bi sa sigurnošću moglo da bude utvrđeno da li će ti proizvod odgovarati ili ne.

Kako mogu da dobijem kupon?

Kupon se najčešće dobija prijavom na OVER mejling listu (OVER newsletter), 10% popusta na prvu kupovinu. Pored toga, predlažemo ti da nas ispratiš na Fejsbuku, Instagramu i Tviteru i na taj način budeš u toku sa najnovnijim kolekcijama, sniženjima i kuponima.

Kako mogu da iskoristim kupon?

Kada odlučiš koji proizvod želiš da poručiš, klikni na “Korpu”, kako bi se ponovo učitala lista proizvoda koje želiš da kupiš. Ispod te liste, videćeš polje za unos kupon koda. Unesi kupon kod bez razmaka i klikni na dugme “PRIMENI”. Nakon toga, vrednost proizvoda bi trebalo da se umanji za vrednost kupon koda. Posle toga, slobodno možeš da nastaviš sa procesom plaćanja i završiš kupovinu.

Kupon ne važi ukoliko odlučiš da dođeš do OVER studija i na taj način kupiš proizvod.

Da li kupon važi i za snižene proizvode?

Ne, kupon važi samo za one proizvode koji nisu na sniženju.

Gde se objavljuju informacije o novoj kolekciji i informacije o tome da li će biti dopune proizvoda?

Sve informacije o novim kolekcijama, sniženjima i akcijama objavljujemo na profilima društvenih mreža OVER-a, odnosno, na Fejsbuku, Instagramu i Tviteru. Dodatno, ova obaveštenja možeš dobiti i direktno na mejl, prijavom na OVER mejling listu (OVER newsletter).

Da li proizvode mogu da poručim preko društvenih mreža 一 Fejsbuka, Instagrama i Tvitera?

Tako nešto nije moguće. Proizvode možeš kupiti putem Over.rs veb prodavnice ili prilikom posete našem studiju, u ulici Miroslava Antića 2, u Startit Centru, u Novom Sadu.

Preko društvenih mreža nam možeš postaviti bilo koje pitanje za koje nemaš odgovor. Stojimo ti na usluzi!

Da li negde mogu da probam proizvode pre nego što ih kupim, za svaki slučaj?

Možeš doći do našeg studija, u ulici Miroslava Antića 2, u Startit Centru, u Novom Sadu. Radno vreme studija je svakog radnog dana, od 8h do 16h.

Zašto mi nije stigao imejl o potvrdi narudžbine?

U retkim slučajevima se može desiti da ti ne stigne imejl o potvrdi porudžbine. To se najčešće dešava kada postoji neki tehnički problem sa naše strane, na primer, da ukoliko imamo veći broj porudžbina, server koji šalje mejlove, šalje ih sa zakašnjenjem. Ili, tvoj mejl prosto može da ode u Spam. Ukoliko se ovako nešto desi, predložili bismo ti da pošalješ mejl na hello@overclothing.com i na taj način proveriš da li je upešno napravljena porudžbina.