FAQ

KAKO DA SAZNAM KOJA MI VELIČINA ODGOVARA?

Nudimo detaljnu tabelu o veličinama i uputstva za merenje na svakoj stranici proizvoda. Kliknite na “Size Chart” ili “Veličine.” Predlažemo da uvek proverite navedene veličine i uporedite ih sa odećom koju već posedujete kako bi bili sigurni da će vam artikl odgovarati.

DA LI MOGU DA PROMENIM ILI OTKAŽEM NARUDŽBINU?

Naravno. Pošaljite nam mejl na hello@overclothing.com u roku od 60 minuta nakon što naručite, i napišite nam u čemu je problem kao i broj narudžbine (order number), a mi ćemo učiniti sve što možemo da brzo i efikasno rešimo problem. Narudžbinu ne možemo da menjamo i otkazujemo nakon što napusti naše skladište.

GDE MOGU DA NABAVIM KUPON?

Kupone možete da nabaviti pretplatom na naš besplatni newsletter, ili da nas pratite na Facebook.-u i Twitter-u gde objavljujemo kupone više puta godišnje.

KAKO DA ISKORISTIM KUPON?

Nakon što odete u svoju korpu, videćete polje za unos koda kupona. Unesite kod bez razmaka i dodatnih karaktera i aplicirajte ga klikom na dugme pored. Nakon toga, stanje Vašeg računa bi trebalo da se umanji za vrednost kupona. Slobodno nastavite dalje sa procesom plaćanja kako bi završili kupovinu.

DA LI MOGU DA VRATIM ARTIKAL ILI GA ZAMENIM ILI DOBIJEM NOVAC NAZAD?

Da. Pre nego što nam pošaljete artikal(e), molimo Vas da nam napišete mejl na hello@overclothing.com sa informacijama o problemu sa pošiljkom, kao i njen broj narudžbine (order number). Prihvatamo isključivo pošiljke koje su poslate ne kasnije od 4 nedelje otkako je narudžbina naručena. Vraćeni artikal(i) moraju biti nenošeni, neoštećeni i u originalnom pakovanju. Obavezno sačuvajte račun ili listić potvrde pošte pre nego što nam pošaljete artikle nazad. Time možemo da utvrdimo uzrok problema u slučaju štete ili gubitka pošiljke.

Još nešto: pre nego što nam pošaljete stvari nazad, proverite da li ti je paket došao oštećen. Ukoliko jeste, molimo Vas pošaljite nam artikal sa oštećenim pakovanjem u posebnom, novom pakovanju kako bismo videli stanje u kojem ti je stigla pošiljka. Slanje oštećenje pošiljke nazad je Vaša odgovornost, i ako nam stigne orignalno pakovanje koje nije stavljeno u novo posebno pakovanje, vratićemo Vam paket i nećemo moći da Vam izdamo povraćaj novca.

U slučaju štamparske greške, pogrešnog broja, pogrešnog artikla, izdaćemo Vam potpun povraćaj novca ili zamenu za artikal u istom cenovnom rangu. Ne možemo da ponudimo besplatno slanje za vraćene pošiljke, ali ćemo Vas zamoliti da nam date poštanski list kako bismo Vam dali kupon za radnju u istom cenovnom rangu cene dostave.

GDE SE NALAZE UPUTSTVA ZA ODRŽAVANJE?

Uputstva za održavanje su odštampana na etiketi koja dolazi uz proizvod.